Referat fra møte i seniornettverket Innherred

SENIORTREFF I LEVANGER20 lystige og optimistiske Ap-seniorer fra Innherredsregionen (Inderøy, Steinkjer og Levanger, - dessverre ingen fra Verdal og Snåsa) var samlet til politisk og sosialt treff på Backlund i Levanger 11. oktober i regi av seniorutvalget i Trøndelag Ap. Ordførerkandidat i Levanger, Tone Wanderås, presenterte seg og orienterte om aktuelle politiske utfordringer i kommunen. Tone vakte full begeistring!Mads Nervik snakket om Innherredsprosjektet, et samarbeidsprosjekt med siktemål å sikre Ap-makt i alle de nevnte kommunene. Interessante politiske samarbeidsprosjekter er tydeligvis på gang.Rune Hallstrøm var invitert for å snakke «fra hjertet», og det var ikke lite han hadde der! Han svingte seg fra den ene refleksjonen til den andre med utgangspunkt i aktuelle hendinger og egne livserfaringer. Spennende perspektiver!Innimellom fikk folk spist og drukket kaffe mens samtalene gikk livlig ved bordene, og vi rakk å synge et par tradisjonelle arbeidersanger, noe forsamlingen tydeligvis satte stor pris på.

Før vi skiltes etter vel to timer ble det uttrykt et klart ønske om at vi må ha flere slike uformelle treff. Vi satser derfor på et nytt til våren neste år. Da vil vi ha fokus på hovedmålet: Å bidra til at vi vinner valget i våre kommuner!Takk til dere alle!HilsenKai Lennert Johansen, leder i Ap Trøndelag sitt seniorutvalg