Webinar - Folkevalgtopplæring

Digital skolering

30. nov, kl. 18:00 — 19:30, Teams

Skolering for Trøndelag Arbeiderpartis folkevalgte

Våre folkevalgte skal være best mulig rustet til å forvalte og utvikle Arbeiderpartiets politikk og vår organisasjon. Vi trenger tydelige lokalpolitikere som er ombud for innbyggerne og som arbeider i fellesskap for å sikre gode lokalsamfunn i hele Trøndelag. Kommunene har egne skoleringer for folkevalgte ved oppstarten av en ny kommunestyreperiode og det er også opplæring i regi av KS. Arbeiderpartiets folkevalgtskolering er ikke ment å være en erstatning for de folkevalgtskoleringene som tilbys fra andre organisasjoner, men i tillegg til.

I November 2023 arrangerer derfor Trøndelag Arbeiderparti digital skolering – med webinar for alle folkevalgte i Trøndelag. Kommunepartiets styremedlemmer er også hjertelig velkomne. Det er den samme opplæringen som gjennomgås på alle fire webinarene – så her er det bare å delta på den datoen som passer best. Ingen påmelding. Webinarene foregår på Teams.

Lenker til alle Webinarene

7. November 2023 - Klikk her for å bli med i møtet